Usługi

Główną przyczyną powstawania ubytków w zębach jest próchnica. Rozwojowi bakterii sprzyja dieta bogata w cukier. Innym powodem zniszczenia naszych zębów są czynniki chemiczne, np. dieta z dużą ilością gazowanych napojów. Aktualnie obserwujemy wzrastającą liczbę Pacjentów, u których do zniszczenia powierzchni zębów przyczynia się zaciskanie zębów i zgrzytanie, zwłaszcza w nocy (bruksizm).

W każdym przypadku zależy nam na jak najlepszym odtworzeniu zniszczonych tkanek. Stosujemy nowoczesne techniki i materiały, aby wykonane przez nas odbudowy służyły Państwu jak najdłużej.

Dużą wagę przywiązujemy do bezbolesnego wykonania zabiegu. Wszystkie znieczulenia dla Państwa wygody są bezpłatne.

Od stomatologii dorosłych różni się głównie wielkością ząbków J. W naszym gabinecie chętnie pracujemy z dziećmi w każdym wieku. To dla nas wielka chluba, gdy dzieci bez strachu wchodzą do gabinetu. Nasi mali Pacjenci mogą liczyć na drobne nagrody za odwagę.

Endodoncja to popularnie zwane leczenie kanałowe. Choć większość Pacjentów drży na sam dźwięk tych słów, to w naszym gabinecie jesteśmy przekonani, że to również może być bezbolesny zabieg. Do kontroli przebiegu leczenia kanałowego stosujemy lupy stomatologiczne, endometr- do pomiaru długości kanałów oraz cyfrową diagnostykę rentgenowską- do kontroli wypełnienia kanałów. Dzięki temu ząb leczony kanałowo może Państwu posłużyć jeszcze wiele lat.

Celem leczenia protetycznego jest odtworzenie utraconych zębów lub ich części. Stosujemy wszystkie techniki leczenia, tj. wkłady, korony, mosty, protezy częściowe i całkowite. Wykonujemy również prace oparte na wszczepionych wcześniej implantach dentystycznych. Dokładamy wszelkich starań, aby wykonane przez nas uzupełnienia wyglądały naturalnie i spełniały wymogi funkcjonalności i estetyki.

Krwawiące dziąsła, a nawet zanik kości szczęk często spowodowane są obecnością kamienia nazębnego nad- i poddziąsłowego. Naszym Pacjentom proponujemy profesjonalne zabiegi oczyszczania zębów. W bardziej powikłanych przypadkach możliwa jest również chirurgiczna regeneracja tkanek.

Proponujemy Państwu pełny zakres chirurgii stomatologicznej, który obejmuje ekstrakcje, czyli usuwanie zębów, w tym zębów zatrzymanych, złamanych, resekcje wierzchołków. Oferujemy Państwu również możliwość wszczepiania implantów dentystycznych. Tworzą one bazę pod wykonanie różnych, ruchomych i stałych, uzupełnień protetycznych.